Nasza historia to najważniejsze dziedzictwo i nasza duma. Odwołujemy się do niej, bo wierzymy, że to właśnie nasza historia czyni nas wiarygodną marką.
Nasza historia to najważniejsze dziedzictwo i nasza duma. Odwołujemy się do niej, bo wierzymy, że to właśnie nasza historia czyni nas wiarygodną marką.
Początkowo biuro rachunkowe prowadzone było jako jednoosobowa działalność gospodarcza, a jego wynajmowana przestrzeń biurowa znajdowała się w Centrum Handlowym Manhattan w pokoju numer 8 przy placu Pułaskiego 7 lokal 2 w Olsztynie.
W pierwszych latach prowadzenia działalności gospodarczej biuro oferowało wyłącznie podstawowe usługi księgowe, tj. KPiR, ryczałt, czy płace. Z czasem jednak systematyczny wzrost ilości klientów, ich rosnące potrzeby i umacniane zaufanie, a także zdobywane doświadczenie spowodowały dynamiczny rozwój zakresu czynności dokonywanych na rzecz Klientów.
Systematyczne zwiększenie ilości osób wchodzących w skład wykwalifikowanej kadry oraz kolejne podpisywane umowy o świadczenie usług spowodowały, że systematycznie ubywało nam przestrzeni biurowej
W roku 2017 powstała spółka AG KOMPLEX Sp. z o.o. w Olsztynie, która zajmuje się niepublicznymi placówkami kształcenia.
W roku 2018 dział prawny – spółka PRO-CONSULTING, również dynamicznie poszerzająca ilość klientów i specjalistów z różnych dziedzin przeniosła się na ul. Kanarkową 3, z uwagi na szybko kurczącą się przestrzeń biurową.
Przez lata współpracowaliśmy z kancelariami radców prawnych oraz adwokatów. Od roku 2016 zatrudnialiśmy aplikantów, w tym Adama Kaczmarczyk, który przez lata uczył się specyfiki działania biura, aby po latach stać się częścią zespołu i w roku 2020 doczekać się tytułu radcy prawnego. Nabyte doświadczenie umożliwia oferowanie „naszemu” radcy prawnemu oferowanie wysokiej jakości usług prawnych, w tym reprezentacji przed sądami oraz organami administracji publicznej.
To nasza historia. Przeszliśmy wiele, a jeszcze więcej przed nami. Traktujemy każdego Klienta, jako element wspomagający nasz ciągły wspólny rozwój, szczególnie że niektórzy są z nami od początku.
Jesteśmy naprawdę kompleksowi i trudno nas dogonić 🙂
Nad jakością wykonywanych usług czuwa Kierownik biura Ewelina Reczkowska, która dogląda prawidłowości funkcjonowania poszczególnych działów. W codziennej pracy pomagają jej:
Biuro Rachunkowe Anna Gembicka sp. z o.o. specjalizuje się w kompleksowej obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw osób fizycznych, osób prawnych i spółek handlowych.
Zapewniamy rzetelną obsługę księgowo-podatkową naszych klientów. Posiadamy 19 letnie doświadczenie zdobyte podczas współpracy z różnorodnymi podmiotami gospodarczymi. Naszymi klientami są zarówno małe jednoosobowe firmy jak również duże spółki i podmioty gospodarcze prawa handlowego, a także podmioty zagraniczne.
Wysoką jakość świadczonych usług zapewnia profesjonalnie dobrana kadra pracownicza, korzystająca z możliwości, jakie stwarza firma: szkolenia, stały dostęp do najnowszych publikacji oraz specjalistycznych serwisów informacyjnych. Księgowość to temat stale zmieniający się, dlatego pogłębiamy swoją wiedzę, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Dzięki doświadczeniu możemy Państwu zaoferować wszelką pomoc przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Posiadamy certyfikat Ministerstwa Finansów nr 41078 oraz ubezpieczenie OC, dodatkowo dysponujemy ubezpieczeniem dobrowolnym na czynności księgowe i kadrowe – wszystko dla Państwa bezpieczeństwa.
Zachęcamy do rozmowy z naszym przedstawicielem korzystając z naszego formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej lub jednego z naszych numerów kontaktowych.