Skip to main content Skip to search

Historia

Nasza historia to najważniejsze dziedzictwo i nasza duma. Odwołujemy się do niej, bo wierzymy, że to właśnie nasza historia czyni nas wiarygodną marką.

2002

Nasza historia rozpoczęła się w dniu 7 września 2002 roku, gdy założycielka Anna Gembicka, główna księgowa, inspektor BHP oraz finansista zarejestrowała działalność gospodarczą pod firmą Biuro Rachunkowe Anna Gembicka, która dała podwaliny pod grupę spółek zajmujących się dzisiaj m.in. obsługą księgowo-kadrową oraz rozliczeniową, a także doradztwem prawnym.

Początkowo biuro rachunkowe prowadzone było jako jednoosobowa działalność gospodarcza, a jego wynajmowana przestrzeń biurowa znajdowała się w Centrum Handlowym Manhattan w pokoju numer 8 przy placu Pułaskiego 7 lokal 2 w Olsztynie.

W pierwszych latach prowadzenia działalności gospodarczej biuro oferowało wyłącznie podstawowe usługi księgowe, tj. KPiR, ryczałt, czy płace. Z czasem jednak systematyczny wzrost ilości klientów, ich rosnące potrzeby i umacniane zaufanie, a także zdobywane doświadczenie spowodowały dynamiczny rozwój zakresu czynności dokonywanych na rzecz Klientów.

Systematyczne zwiększenie ilości osób wchodzących w skład wykwalifikowanej kadry oraz kolejne podpisywane umowy o świadczenie usług spowodowały, że systematycznie ubywało nam przestrzeni biurowej

2007

W roku 2007 biuro kupiło siedzibę w Olsztynie przy alei Warszawskiej 5/1 na parterze, co umożliwiło dalsze zwiększanie ilości wykwalifikowanych współpracowników.
2012

Dalsza ekspansja spowodowała również zakup kolejnej kondygnacji, piwnicy w roku 2012 przeznaczonej na pomieszczenia socjalne i archiwum oraz pierwszego piętra budynku przy alei Warszawskiej 5 w roku 2014.
2014

Liczne sukcesy, m.in. doprowadzenie do korzystnego rozstrzygnięcia w sprawie sposobu dofinansowania szkół prywatnych poprzez współpracę z organami administracji publicznej, w tym Urzędem Marszałkowskim; Wydziałem Środowiska, dot. emisji spalin; dotacji UE i ubezpieczeń doprowadziło biuro rachunkowe do współpracy z liczną klientelą, w tym z dużymi korporacjami. Finałem tychże wydarzeń była rejestracja spółki AG Biuro Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie w roku 2014, dedykowanej do świadczenia usług rachunkowych na rzecz podmiotów z sektora finansów publicznych oraz usług szkoleniowych z dziedziny księgowości i BHP.
2015

W roku 2015 biuro poszerzyło zakres usług o doradztwo gospodarcze i inwestycyjne, a także tzw. windykację miękką i twardą.
2016

Zainteresowanie klientów okazało się tak duże, że w 2016 roku wyodrębniono dział prawny i zarejestrowano dedykowaną spółkę – PRO-CONSULTING Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie.
2016

W dniu 12 lipca 2017 r. nastąpiło przekształcenie działalności gospodarczej prowadzonej przez Annę Gembicką w spółkę Biuro Rachunkowe Anna Gembicka Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie, która jest następcą prawnym całej dotychczasowej działalności, dobrych i złych doświadczeń od roku 2002. Od tego czasu działa jako Grupa spółek oferująca kompleksowe usługi dla różnych podmiotów gospodarczych.

W roku 2017 powstała spółka AG KOMPLEX Sp. z o.o. w Olsztynie, która zajmuje się niepublicznymi placówkami kształcenia.

2018

W roku 2018 biuro kupiło sąsiadujący lokal na paterze budynku przy alei Warszawskiej 5, co dodatkowo poszerzyło przestrzeń biurową i w którym obecnie przyjmowani są Klienci oraz ich dokumentacja.

W roku 2018 dział prawny – spółka PRO-CONSULTING, również dynamicznie poszerzająca ilość klientów i specjalistów z różnych dziedzin przeniosła się na ul. Kanarkową 3, z uwagi na szybko kurczącą się przestrzeń biurową.

2019

Pomimo ekspansji przestrzeni biurowej w budynku przy al. Warszawskiej 5, zadowolenie naszych Klientów powodowało dalszy rozwój, wobec tego w roku 2019 część księgowych przeniesiono do kamienicy na ul. Górna 9 w roku 2019. Od tego czasu drugiego domu biura.

Przez lata współpracowaliśmy z kancelariami radców prawnych oraz adwokatów. Od roku 2016 zatrudnialiśmy aplikantów, w tym Adama Kaczmarczyk, który przez lata uczył się specyfiki działania biura, aby po latach stać się częścią zespołu i w roku 2020 doczekać się tytułu radcy prawnego. Nabyte doświadczenie umożliwia oferowanie „naszemu” radcy prawnemu oferowanie wysokiej jakości usług prawnych, w tym reprezentacji przed sądami oraz organami administracji publicznej.

To nasza historia. Przeszliśmy wiele, a jeszcze więcej przed nami. Traktujemy każdego Klienta, jako element wspomagający nasz ciągły wspólny rozwój, szczególnie że niektórzy są z nami od początku.

Jesteśmy naprawdę kompleksowi i trudno nas dogonić 🙂

Nad jakością wykonywanych usług czuwa Kierownik biura Ewelina Reczkowska, która dogląda prawidłowości funkcjonowania poszczególnych działów. W codziennej pracy pomagają jej:

  • Żaneta Dobrzelecka – kierownik działu ksiąg handlowych
  • Paula Kaczmarczyk – opiekun działu ksiąg handlowych
  • Ewa Tarnowska – kierownik działu kadr i płac
  • Karolina Siarnowska – kierownik działu KPiR oraz ryczałt

Biuro Rachunkowe Anna Gembicka sp. z o.o. specjalizuje się w kompleksowej obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw osób fizycznych, osób prawnych i spółek handlowych.

Zapewniamy rzetelną obsługę księgowo-podatkową naszych klientów. Posiadamy 19 letnie doświadczenie zdobyte podczas współpracy z różnorodnymi podmiotami gospodarczymi. Naszymi klientami są zarówno małe jednoosobowe firmy jak również duże spółki i podmioty gospodarcze prawa handlowego, a także podmioty zagraniczne.

Wysoką jakość świadczonych usług zapewnia profesjonalnie dobrana kadra pracownicza, korzystająca z możliwości, jakie stwarza firma: szkolenia, stały dostęp do najnowszych publikacji oraz specjalistycznych serwisów informacyjnych. Księgowość to temat stale zmieniający się, dlatego pogłębiamy swoją wiedzę, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Dzięki doświadczeniu możemy Państwu zaoferować wszelką pomoc przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Posiadamy certyfikat Ministerstwa Finansów nr 41078 oraz ubezpieczenie OC, dodatkowo dysponujemy ubezpieczeniem dobrowolnym na czynności księgowe i kadrowe – wszystko dla Państwa bezpieczeństwa.

Zachęcamy do rozmowy z naszym przedstawicielem korzystając z naszego formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej lub jednego z naszych numerów kontaktowych.