Skip to main content Skip to search

Księga przychodów i rozchodów

Księgowość na zasadach ogólnych

  • Prowadzenie Księgi przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem
  • Bieżąca analiza poprawności przyjmowanych oraz wystawianych dokumentów
  • Sporządzanie i przekazywanie comiesięcznych i rocznych bilansów uproszczonych (systemowych)
  • Sporządzanie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT wraz ze złożeniem niezbędnych deklaracji i JPK
  • Rozliczenie transakcji UE
  • Konsultacje w zakresie powadzonej działalności gospodarczej pod względem księgowo-finansowym (do 1 godziny w miesiącu z księgową prowadzącą)
  • Udzielanie informacji na temat zmian
  • Reprezentacja przed Urzędem Skarbowym
  • Przyjmowanie kontroli w siedzibie biura
  • Informacja na temat podatków w formie bezpośredniej, e-mail lub sms
  • Przekazywanie zestawień systemowych papierowo/e-mail (w ramach zakończenia miesiąca)