Skip to main content
Skip to search
Księga przychodów i rozchodów
Księgowość na zasadach ogólnych
- Prowadzenie Księgi przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem
- Bieżąca analiza poprawności przyjmowanych oraz wystawianych dokumentów
- Sporządzanie i przekazywanie comiesięcznych i rocznych bilansów uproszczonych (systemowych)
- Sporządzanie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT wraz ze złożeniem niezbędnych deklaracji i JPK
- Rozliczenie transakcji UE
- Konsultacje w zakresie powadzonej działalności gospodarczej pod względem księgowo-finansowym (do 1 godziny w miesiącu z księgową prowadzącą)
- Udzielanie informacji na temat zmian
- Reprezentacja przed Urzędem Skarbowym
- Przyjmowanie kontroli w siedzibie biura
- Informacja na temat podatków w formie bezpośredniej, e-mail lub sms
- Przekazywanie zestawień systemowych papierowo/e-mail (w ramach zakończenia miesiąca)