Skip to main content Skip to search

Zostań Klientem

Jak nawiązać współpracę
z naszym Biurem?

  1. Przekaż dane niezbędne do przygotowania oferty: wyślij e-mail, zadzwoń, wypełnij kwestionariusz Klienta lub umów się na spotkanie do Biura.
  2. Przygotujemy ofertę i przekażemy ją do akceptacji.
  3. Po zaakceptowaniu oferty przygotujemy dokumenty niezbędne do nawiązania współpracy w zakresie obsługi księgowej oraz kadrowej Twojej firmy.
  4. W ustalonym terminie podpiszemy umowę oraz pełnomocnictwa dla Biura Rachunkowego. Od tego dnia Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz inne instytucje (zgodnie z umową) stają się naszym problemem, Ty możesz się skupić na prowadzeniu działalności gospodarczej.
  5. Przydzielimy Ci dedykowaną Księgową/ego oraz Specjalistę od płac.

Wypełnij formularz po prawej stronie – to proste!

Zostań Klientem

Informacje o Twojej firmie do przedstawienia oferty:

Trwa wczytywanie formularza...